BLEV INGET!

Ja kan andas ut, kom ju på att jag har målarboken och allt som robban ska skriva på, på landet så då behövde ja inte åka till mathias nu, fast då blir de iof bara att man skjuter upp de.. menmen finns inget man kan göra åt saken.
Men nu fick ja helt plötsligt jätte tråkigt istället, satt på en stol i köket och smsade lite folk men nästan ingen e hemma, några ville att ja skulle med till stan men orkar inte med alla fjortisar där på kvällarna så ja satte mig och pratade med victor i tele ett tag istället men annars har ja inte gjort ett piss.. fösöker planera nästa vecka så ja kaske både hinner jobba OCH åka till victors landstället, hm hur ska ja få ihop de?? men ja e smart så ja kommer på någon bra lösning, måste ju prata med dom ja ska jobba hos också såklart =)

Det blir iaf en tråkig innersitta dag för mig idag då... men tror ja ska packa och fixa iodrning grejer för imorgon så ja snabbt kan fixa mig på morgonen för då kan ja ju gå upp lite senare ;pp
Ska åka härifrån kl 11:13 så möter jag upp camilla och niklas vid rosalgsbanan sen =)
aja, ngn som kan komma på ngt att göra eller något att skriva om du så säg till =)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0