BESKED FRÅN LÄKAREN!!

Juste, eftersom ja blev sjuk så han ja ju aldrig berätta hur det gick hos läkaren i onsdags, kommer ni ihåg att ja sa att ja skulle dit och ta lite prover och titta vad som får mig att bli så trött. Dom misstänkte att ja kanske hade struma, vet ni inte va de e (som inte ja visste) så googla på de eller ngt för de tar tid att skriva (a)

En liten avstickare bara innan ja berätta, va de någon som var ute i onsdags, satan va de regnade!! va precis som att ngn vände upp och ner på massa vattenfyllda hinkar, helt sjukt, aldirig i mitt liv har jag sett på mycket regn som då!! och när man inte trodde de kunde regna mer va hände då? jo de började regna mer:O hur fan de nu gick till! ;p

Och tillbaks till huvudsaken =)
Läkaren ja kom till undersökte mig iaf och kollade lite saker innan jag sedan fick ett papper och gå iväg och ta massa blodprover, och hon som tog proverna va ju värsta sur kärringen! usch, aldrig mer vill ja till henne, hon vet inte hur man bemöter patienter! ville nästan klappa till henne eller skrika åt henne men då kanske hon hade "råkat" glömma skicka iväg mina blodprover om ni förstår ;)
det kändes iaf som hela armen tömdes på blod haha! men e ganska van vid att ta blodprover då ja gör de 1 gång om året, sen iaf efter så säger dom, aa på fredag eftermiddag får ni resultaten om dom hunnit komma annars så får ni söka upp ny läkare och mottagning  och ta nya tester för vi går på semester, hallå!!? då kanske dom skulle skickat mig till ett annat ställe från början?? men som tur var så fick ja ju svaren igår..
och det var inte struma!=) så ingen sjukdom alltså, men de leder ju till att vi fortfarande inte vet vad det är -.-
Så ska börja med järntabletter nu också, 3 st och dan plus 2 b-vitamin tabletter om dan, känns som ja kommer leva  på tabletter?? plus p-piller, de e ju också en tablett :P 
menmen bara bita ihop och förhoppningsvis får ja min kraft och energi tbx! =)
puss!


Och knarkare e ngt ja känt mig som dom närmsta dagarna när ja vart sjuk iaf:p
tablett efter tablett efter tablett haha, wellwell, snart frisk så! =)


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0