BÄTTRE UPPDATERING.

Sådär nu har jag "landat" lite här hemma så nu kan jag uppdatera lite bättre om domhär dagarna på landet.
Första dagen när vi kom dit så tog jag de bara lugnt kom ju dit vid halv 8-tiden och var skit trött, men gick ändå och la mig sent(a)
Vaknade vid 12 dan efter och började med att slipa 2 dörrar och 1 bord, och fixade iordning dom för att sedan idag kunna måla, tjäna lite extra pengar you know ;p
Syrran hörde även av sig och bad mig komma och måla hennes nya frisörsalong någon helg här nära och självklart ställer jag upp, more monney!! hahah ;) det äger att utbilda sig till målare! just love it! =)
på landet har jag givetvist solat också, dock inte så mycket, men de blir så när man ställer om dygnet, helst vill jag ju upp vid 10-tiden och ut  i solen men vaknar inte av klockan utan vaknar vid 12 halv 1 istället och om man ska upp och jobba då så blir man inte klar förens typ 3-4 kanske till och med 5 och då e det inte lika mkt sol längre menmen..
Pappa kom iaf och hämtade mig på motorcykeln idag och vi svängde förbi mc donalds påvägen hem och åt, snacka om att folk glor när man kommer in med motorcykel kläder haha! men jag älskar att åka, funderar faktiskt starkt på att skaffa MC kort efter jag tagit körkortet för bil =)

Imorgon ska vi ju till några vänners landställe, har för mig att jag skrev att de va i småland förut men vad jag fått det ifrån har jag inte den blekaste!! för där ligger det inte haha!
Vi ska iaf åka motorcykel till dom så det kommer bli nice, sen på lördag ska vi måla deras hus och på söndag åker vi hem och där emellan ska vi fira min födelsedag i efterskott med dom =)

aja nu får ni se lite mobilbilder från dagarna=)


Barnmat! mm me looove!! =D Har varit min lunch dom här dagarna, så satans jävla gott!!



Och 2 bilder på mig, osminkad så skönt!=)
har vart det i typ 5 dagar i rad tror jag eller ngt sånt och kommer fortsätta vara det tills måndag tror jag.
ska försöka sola mycket nu i helge så jag blir sådär brun som jag var för ngr veckor sen, e så nice!=)

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0