BADA!!! =)

Håller just nu på att tappa upp ett varmt och skönt bad! ni ska bara veta hur mycket man uppskattar ett varmt och skönt bad när man varit på landet några dagar där de bara finns utomhusdusch!
Då e de sjukt skönt att komma hem och lägga dig i ett bad och bara njuta!=)

Efter badet så ska jag torka håret och platta de, kaske sminka mig lite och så innan ja sen ska in till stan, har egenligen ingen lust alls men ögonfransböjaren men värme som ja köpte i måndags funkade ju inte så måste lämna tillbaks den och idag e typ ända dagen jag kan för sen imorgon blir de till landet tidigt sen på söndag kommer ja antingen hem och packar för att sen på måndag åka till victors land eller så stannar ja kvar på mitt.. svårt val dedär också, suck hatar val haha!!
bath-time nu puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0