ÄNTLIGEN SLUTAT=)

Fan va kul  det är att jobba!! =) skulle myyycket hellre jobba än att gå i skolan, och alla föräldrar bara klagar på oss undommar för vi klagar på skolan, ni säger att vi ska vara glada för att vi inte behöver jobba än, men ja jobbar garanterat hellre än att gå i skola, känner att ja helt valt rätt linie, älskar att måla, se förändringarna och ja allt!! =)
Jobbade från 11-20 idag och fick sjukt mycket gjort, började med att skruva ner massa hyllor och liknande sen spacklade ja igen alla skruvhål och medans de skulle torka så slipade jag och målade speglarna(3st) och sedan när ja var klart så kunde ja slipa där ja spacklat och sedan målade ja alla väggar en gång och en av dom stärre väggarna hann jag måla en gång till så imorgon blir jag nog klar, då ska ja måla 3 väggar en gång till och sen dom 3 speglarna, och täcka av golvet som ja även täckte med golvpapp idag =)
Pappa kom ner en snabbis på salongen och hjälpte till att borra ut några skruvar som inte gick med skruvmejslar och ja hade inget skruvdragare, sedan skulle han flytta på ett skåp med de visade sig att de satt fast men de ordnar sig ändå;p
fick iaf pengar att köpa lunch för eftersom ja inte han laga någon matlåda igår, så gick över till pizzastället mittemot och köpte med mig en kebab, och skojja inte ja e fortfarande mätt så ska inte äta någon middag tror ja, kanske tar en macka senare då ;p
nu får ni titta på lite innan och efter bilder =) puss!!







aa där va ett litet smakprov iaf=) det är inte hela salongen men kommer lägga ut bilder på när allt e klar sen, när dom nya hyllorna och allt är uppe så får ni se =)

Kommentra
Jag har talat: Camilla

gud va skönt! Skönt att du känner så, de gör jag också.

KRAM!

2009-07-18 @ 11:19:07
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0