Vandrande pennvässare och lysande golfbollar =)

Idag hade vi en skön sovmorgon, våran engelska lärare var borta så vi började inte förens klockan 11 idag så jag kunde sova ända till halv 8 vilket nog behövdes, råka nämligen sitta uppe till kl 2 igår, satt och fixade med lite blogg saker för jag ska nämligen göra om lite på bloggen igen, förmodligen nu i helgen.

Första lektionen var svenska där jag och camilla fick beröm för vi jobbade på så bra ;) Innan lovet var jag nämligen gryyymt skoltrött och orkade knappt jobba något alls så min lärare frågade till och med hur vi skulle kunna ändra på det och mitt svar var: Ge mig lov så kan jag lova att du kommer se skillnad efter lovet, och visst såg han skillnad redan första dan liksom ;)
Min rubrik jag har idag kommer också från svenska lektionen, jag och camilla kom nämligen på att vi kunde bli grymma uppfinnare eller något haha! Jag tänker inte gå in i detalj och berätta för ni kommer förmodligen ändå inte förstå men det har med att göra att våran pennvässare i skolan sitter fast på lärarens bord så man måste gå och ställa sig längst fram i klassen för att bara vässa en penna ;p och dom lysande golfbollarna har med att spela golf i snön ;) mer säger jag inte hahaha..
Efter svenskan då så var det Matte vilket inte gick sådär flytande bra, inte pga av att jag inte förstod utan för att jag verkligen inte klarar av våran lärare, man kan fatta exakt ALLT tills man sätter foten innanför hennes klassrum och hon börjar prata eller ha genomgång för då fattar man NADA!
Imorgon på klassrådet ska jag och camilla samla ihop alla åsikter om våran Matte-lärare också ska vi ta med det hem i helgen och grundligt gå igenom allt och göra annteckningar för att sedan(förmodligen på måndag) gå till våran biträdande rektor och berätta om problemet våran klass har med läraren och förhoppningsvis få en annan, men skulle inte förvåna mig om det bara blir så att våran nuvarande lärare ska bättra på sig eller något.
Menmen vi ska iaf kämpa för att få en ny så alla kan klara av matten, jag lyckades få min gamla matte/no lärare att bli utbytt i min förra skola för att hon var likadan som hon vi har nu(kanske lite värre) så varför skulle jag itne kunna klara det igen, det gäller bara att ha rätt argument, jag menar att komma och säga: hon är idiot och vi vill inte ha henne är inte direkt något bra argument ;) Aja det ska nog gå bra=)

Matte har nästan precis åkt härifrån och just nu sitter jag och dricker en kopp nybryggt kaffe och ska förmodligen snart hoppa in i duschen, imorgon ska jag upp klockan 5 så får försöka komma i säng i hyffsad tid ikväll iaf =)
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Camilla

haha, men den är inte klar! långa vägar (a)

2009-01-08 @ 22:10:02
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

matte stavas med ett litet m om det inte är ett namn ;) Annars har ni haft en lektion om en person som heter Matte idag ;D

2009-01-08 @ 23:16:15
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0