underbar kväll :)

Vill börja med att tacka alla som var med igår och gjorde kvällen till en toppen kväll! =)
Hade riktigt kul med alla och det hoppas jag ni andra också hade.
Jag och Camilla kom väll hem vid 5 eller 6 tiden skulle jag tro och då gick vi raka vägen och la oss, såå skönt var det haha!
Mer om kvällen orkar jag faktiskt inte skriva, men ni som var med vet ju hur trevligt det var =)


Sen måste ja ta upp en lite "tråkig" sak.. Du (antar att det är en tjej) som skriver kommentarer om matte från anonymt, ska du skriva ngt mer så skriv din mailadress, det är ändå bara jag som kan se den och på så sätt kan du visa att du står för vad du säger.. Det du skrev sisst  var t.ex. bara skitsnack och om du fortfarande står fast vid att det är sanning så kan du ju skriva igen med din mailadress somsagt så kan vi prata om det.. okej?? Bra!!

och till er andra, ha en fortsatt trevlig kväll =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Anonym

Det var inget skitsnack och jag står fortfarande vid det jag sa. Behöver inte bevisa något lilla gumman :) Men du kommer märka de själv så småningom. Om du undrar något så skrev jag min mail åt dig

2009-01-02 @ 00:25:53
Jag har talat: Nenne

Men vad är det för en liten tönt som kommenterar anonymt hela tiden? Undra om hon kanske är lite avundsjuk? Låt Jennifer vara ifred för fan, om du inte tål att läsa om henne och Matte så titta inte in på hennes blogg igen!

2009-01-02 @ 14:22:43
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0