trött och seg

Har precis kommit hem och slängt in en hög med tvätt i tvättmaskinen ;p sen e det bara 3 högar kvar ;p Vi måste komma iväg och köpa min andra garderob snart alltså, både skorna och kläderna blir bara fler och fler, och på tal om skor så fick jag Jennys skor, alltså Timmy en kompis till mig, hans lillesysters skor haha, najs att få det bara sådär ju :) så ibland är det bra med små fötter ;)

Igår så var jag och camilla hemma hos timmy med några kompisar, det var Victor, timmy, Jimmy, Jonte camilla och jag där =) Riktigt kul hade vi, så vi får väll ta och göra om det eller vad säger ni?? =)
Det slutade med att alla sov över där också så kl 14 idag var vi hemma hos camilla igen, jag åt lite och hon hoppade in i duschen och sen åkte iväg till sin brorsa medans jag stannade kvar och väntade på att pappa och mamma skulle komma och hämta mig, hade ingen större lust att åka komunalt, är för trött för det ;p
I bilen övertalade jag också mamma och pappa om att vi skulle äta sushi så så fick det bli ;) Mums! Och säg inte att det är äckligt! framförallt inte om ni inte ens provat ;)
Efter maten ska jag hoppa ner i ett varmt skumbad med badhjärtan och badkulor och kanske en kopp nybryggt kaffe och några ljus =) Hur låter det?? tihi.

Imorgon ska jag med mina bonus familj på musikal=) High School Musical på göta lejon! Kul va?
Aja nu ska jag städa och tvätta vidare, kanske skriver senare=)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

det var riktigt kul! Klart vi ska göra om de! Jag har febeer... :( Men kommer på musikalen ändå! :)

2009-01-18 @ 13:21:29
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

det var riktigt kul! Klart vi ska göra om de! Jag har febeer... :( Men kommer på musikalen ändå! :)

2009-01-18 @ 13:21:30
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0