trött, frusen och seg!

just nu sitter jag och snackar med göteborg-Matte i mick på datan..
det är sjuukt kallt här i norrtälje, det är säker 20 minus ute nu och inte nog med det så är det riktigt kallt här inne också!!
sjukt alltså, förstår inte hur man kan bo såhär kallt, jag hade aldrig klarat det iaf ;p

Vi har kommit ganska så långt med jobbet men ni få fortfarande inte se ngt förens det är klart=)

Just nu vill jag bara hemhemhem, hem till Matte, till rummet, till sängen, till värmen , till vännerna aa till allt fan!
Man bli ganska så uttråkad efter ett tag här, det är precis som att vara på landet när de e kallt, det finns inget att göra liksom..
Hade det varit varmare så hade jag tagit en joggingrunda men nu är de ju somsagt för kallt för det här..
men imorgon är det hemdax så jag längtar, vi ska jobba lite först och idag har vi köpt med powerking så vi kan få energikickar och orka mer..
aja nu ska jag dra.
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0