Sorry.

Det är väldigt dålig uppdatering här jag vet! men det har faktiskt en anledning nu.. Våran data har inte fungerat och internett på min laptop är inte fixat än och utan data blir det svårt att skriva blogg =)
Men jag har det iaf bra och är frisk nu=) den här veckan har sett ut såhär:
Måndag- Var hos frisören och färgade håret, men bara utväxten så man ser knappt skillnad=) Sedan var jag i vällingby och köpte rosa verktyg och en puder/foundation som var jätte bra=) Sedan på kvällen så sov matias hos mig, sov dock bara ca 1 timme för det var verkligen omöjligt att sova, men det var mysigt att ligga och titta på matte när han sov så sött=)
Tisdag- Först skolan och sen direkt till min sjukgymnast, när jag kom hem så var jag riktigt trött, så satte på lite musik och la mig i sängen och läste lite ur boken vi läser på svenskan, och vid halv 9-tiden kom mathias hem till mig och sov över en natt till, men den natten lyckades jag i alla fall sova några timmar haha=)
Onsdag- Aa igår då, då var det först skolan som vanligt och sedan åkte jag direkt till stan och träffade Niklas(en kompis) vi gick till coffehouse by george och fikade och pratade, båda var dock grymt trött och sega så vi stannade bara ca 1 timme och sen tog vi sällskap på tåget då han skulle av i spånga=) Tack för en bra dag och vi får träffas snart igen ju=)

aa sen idag då torsdag, just nu sitter jag på en svenska lektion och jag jobbar faktiskt på ganska bra, trotts tröttheten och hungern =)
Idag efter skolan ska jag till stan och köpa present till mina små kusin sanna och matilda, matilda fyllde år i måndags och sanna fyller år på alla hjärtans dag så jag måste ju hitta något till dom sötnosarna!
Sen ska jag även lämna cv på några ställen =)
nu slutar vi så måste sluta skriva
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Anonym

jo de var ju grymt kul skumma människor på cafen bara fan GET A ROOM till dom som satt brevid liksom.XD

lite surt vare ju att ja glömde mina nycklar hos mamma så var tvungen och sitta och vänta i porten tills bror skulle komma :(

2009-01-29 @ 22:34:58

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0