Sömnlös och värdelös natt

Fan vad jobbigt det är när man bara ligger och vänder och skruvar på sig och verkligen inte kan sova. Det är precis vad jag gör nu och har gjort dom närmsta 3 timmarna.. Tankarna vandrar fram och tillbaks i huvudet och det är helt omöjligt att sova.. Har ni också haft det så? Förmodligen haha! Menmen får väll se om jag lyckas få någon sömn alls inatt då. Ska ju till sjukgymnasten 13.30 och sen efter den ska jag vara med min älskling så jag kan ju inte vara hur trött som helst haha:) Aja godnatt(igen)<33

Kommentra
Jag har talat: Ronja

Var med och tävla hos mig:) Vinnaren dras imorgon!

2009-01-02 @ 02:41:46
URL: http://ronjasjodin.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0