skolan.

Nu sitter jag i skolan på svenska lektion precis som igår  =)
Jag ska förhoppningsvis lyckas jobba lika bra idag som igår så att jag kommer ikapp eftersom jag var sjuk torsdag och fredag förra veckan.

Idag direkt efter skolan så ska jag hem till syrran i Kallhäll och grunda hennes väggar, och sen tror jag att jag ska måla klart dom vid ett senare tillfälle.
Efter det så ska jag hem till camilla där vi ska ha en chillkväll med några kompisar så det ska blir riktigt mysigt=)
kanske skriver därifårn sen, datan hemma e nämligen fortfarande inte helt fixad.
ha de bäst!
puss!<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

ja men de måste ske snart! :) puss

2009-01-30 @ 13:33:21
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0