Sjuk som ett jävla djur!

Aa de e precis vad jag e! Pappa fick komma och hämta mig från skolan igår då jag hade 39 gradersfeber. Jag åkte hem och har nu sovit i ca 22 timmar. Orkar ingenting, är helt slut och det är till&med ansträngande att skriva dethär och då skriver jag ändå från mobilen så jag ligger i sängen.. Skolan är till&med bättre än att vara såhär sjuk. Ligger och tittar på barnkanalen och bara tar det lugnt(a) ska försöka orka mig upp och göra te hatar det men de är bra mot halsen. Tack alla för ert stöd föresten. Puss.

Kommentra
Jag har talat: Nenne

Stackars lillasyster!

Jag kommer hem och tar hand om dig nu =)

2009-01-23 @ 14:39:57
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

Stackars syster ryster!

Säg till om jag ska komma och pyssla om dig! =)

2009-01-23 @ 19:07:00
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

Lilla gumman! Krya på dig o skit vad den skitstöveln, fega saken som slängt in en massa shit på din blogg. Du rockar fett! Saknar dig dock, då du inte varit här på ett tag. Kramiz

2009-01-29 @ 11:32:52

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0