Norrtälje..

Nu sitter jag i soffan i Norrtälje med laptoppen i knt och skriver lite.. Jag hade inte ens kommit hit förens jag kände att jag ville hem igen ;p Imorgon ska vi jobba på som FAN så att vi blir klara för då behöver vi inte åka hit varje helg och lov igen ;p
Känslan av att vara här känns lite konstig, det är svårt att förklara men det är typ som att vara på sitt landställe, huset är liksom landigt-aktigt, det är kallt, finns typ inget att göra, an blir lätt uttråkad, man längtar hem, över 1km till närmsta buss, inga affärer förutom en kiosk som ligger en bit bort och aa ni kanske förstår principen iaf??
Funderar faktiskt på att natta kudden snart, gick ju upp 5 imorse så är ju ganska så trött nu, men jag e sugen på något fast vet inte vad, sen vill man liksom inte bara gå och rota efter något när man inte bor här haha!
Aja njut av eran kväll och helg utan jobb iaf =)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0