normala men sjuka ja e tbx igen (a)

För er övriga, underbara vänner, bekanta, nära, kära och alla bloggläsare så ber ja om ursäkt för det tidigare inlägget men det som står där i står jag för till 100%
Ni som vet vad det handlar om förstår ju mig förmodligen, och ni andra får fråga om det e någor ni undrar över =)

Idag höll jag iaf på att försova mig.. Igen.. precis som igår.. haha, jag vakande 30 min innan bussen gick och tänkte: shir vafan gör jag nu?? sover lite till och kommer sent eller stressar som faaaan:O
Och jag stressade somfan OCH han med bussen OCH kom i tid!! =D Duktiga lilla jag va!! =)
Skolan började med måleri där jag grundade alla mina skåpluckor och slipade en annan trä grej vi gjorde när vi var ner på bygg ;p
Sen var det idrott då vi hade hjärt och lungräddning, Vi fick öva på dockor, hur man nu ska få liv i en docka är ju en gåta menmen ;) Det gick iaf bra och nu vet jag exakt hur man gör HRL så nu kan ni vara trygga i min närhet haha!
Fast tror fan aldrig jag skulle våga trycka så hårt på en människa som man måste göra? :O men om olyckan väl e framme så tror jag man trycker hårt än då, man lär ju få en jävla adrenalinkick ju ;p
Aja nu ska jag inte uppehålla er med=)
ha en fortsatt trevlig kväll=) (lät lite gammalmodigt men ändå hahahaha!)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0