neeej!! =(

Håller på att bli sjuuuuk!! =( får inte bli det för det får inte plats in min planering, har har inte beställt en förkylning, den måste ha kommit fel eller något (a)
Har skiit ont i halsen och ont i lungorna och hostar som bara den. Mamma kom precis hem med massa halstabletter och c-vitamin och jag dricker mynta te minst en gång per dag för att vända tillbaks förkylningen trotts att jag hatar te! (a)

Jag har inte skrivit på senaste men i söndags var jag på musikal, High School Musical på göta lejon, skit bra och trevligt så tack Jonna du e underbar och det var en skit bra julklapp! =)
I måndags var ja med Matte och skulle egentligen vara med honom idag med men han drog och gymma istället så jag åkte hem och sov istället.
Imorgon ska jag vara med Julia vilket jag ser mycket fram emot!! =)
AJa nu tjatar dom där uppe att det är mat så måste väll gå och äta antar jag ;)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Anonym

oj då gymma..

Du vet vad han gör när han gymmar va?

Eller kanske inte ska försäga mig..

men du borde veta han knullar sina ex.

Men lita på honom som alla andra, vi får se vem av oss som hade rätt i slutändan.

Sista bruden han hade var han inte ens kär i but he told her he loved her..

men men , ville bara säga

2009-01-20 @ 21:37:39
Jag har talat: Julia

men shit kan du bara lägga ned! Ingen bryr sig vad du har att säga! Det du håller på med är bara grymt töntigt.



Och Jennifer hoppas att du orkar ses imorgon då fast du är sjuk :d PussPuss <3

2009-01-20 @ 22:12:25
URL: http://juliavonsydow.devote.se
Jag har talat: Anonym

Konstigt att han inte var kär i henne när han var efter som bara den? För att inte glömma att det var hon som dumpade honom... Enligt honom så var hon den första då som han verkligen älska och var kär i, vilket han nu är i denna tjej.



Märks att du är lite avundsjuk här. Försök inte förstöra för andra. Bara för att du inte kan få matte så behöver du inte försöka såra andra idjot!



2009-01-20 @ 23:51:44
Jag har talat: Nenne

Den lilla tönten som skrev den första kommentaren här kan ju ta sitt pick och pack och gå. Allt är inte alltid som man tror, människor förändras. Om du nu är helt hundra på att Matte knullar sina ex så kan du gå och fundera på det själv och inte droppa en massa konstiga kommentarer här. Och föresten, varför kommenterar du anonymt? Kan du inte stå för vad du säger? Om du ska hålla på att anklaga Matte för en massa saker och försöka förstöra så kan du i alla fall gå ut med vem du är. Annars är det ju bara fegt och sånna personer vill vi ju inte beblanda oss med! =)

2009-01-21 @ 12:45:52
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

hihi little cat fight!



hörru! Börja kommentera när du står för vad du säger, med andra ord skriv ditt namn/mail något så man kan få kontakt med dig! Den som nu vill ha det!

Du är avundsjuk på Jennifer för hon är så söt och fått en sån underbar pojkvän som Mattias/Mathias (a)

Hur som helst! Så du försöker förstöra deras förhållande, men tro mig det kommer inte funka. Ge upp! Förstör inte för någon du inte vet vem det är lilla gumman! Lär känna Jennifer... Sen så vet du vem/vilka det är du har och göra med. Då ska jag lova dig att VI inte ger upp för Jennifer!

Oj det vart lite mycket text nu... ville bara säga vad jag tyckte. (a)

Älskar dig gumman

2009-01-22 @ 18:08:57
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: patricia

vill också joina fighten!!!



bring it on "den anonyme" du sitter med avunsjukan o smider planer.. erkänn!!!



men du verkar ju alldeles för dum för nått sånt så vi kan ju lugnt hålla oss lugna eller? hihihi =)

2009-01-25 @ 15:12:08

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0