Home Sweet Home!

Äääntligen hemma!!
På en gång när jag kom hem så satte jag mig och pratade med mamma så jag fick prata av mig och få ut irritationen jag hade inom mig, är fortfarande grymt irriterad!! Om ni undrar på vad så får ni fråga..

Nu har jag iaf precis satt på en tvättmaskin och väntar på mat, efter maten ska jag lägga mig i ett varmt och skönt bad, med några tända ljus, badskum och en kopp nybryggt kaffe och bara njuta och ta de lugnt, bara tänka heeelt för mig själv..
Sen efter badet blir det väll till att städa och kanske resna garderoben, allt är huller om buller där och bara inkastat men har inte haft tid att fixa iordning på senaste så det har bara blivit värre och värre men ska försöka få mig själv till att orka det iaf.
Kanske får lite mer enegri av maten sen?? eller e det bara en önsketanke kanske haha!
Hur har eran helg varit då??
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Sandra

Den heter you'll be in my heart (:

2009-01-11 @ 21:02:43
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0