Hemfärd

Sitter nu på fredriks dator i norrtälje och väntar på att få skjuts hem.. Fan vad jag längtar!! (a)
Har precis gjort om liiite på bloggen men mer kommer, gör lite i taget istället för att sitta framför datan en hel dag för det blir bara jobbigt.
Igår tapetserade vi klart hela vardagsrummet och gjorde lite underarbete i 3 rum, förhoppningsvis så blir vi klara nästa helg för då slipper vi jobba varje helg, det börjar bli aningen tjatigt just nu, man vill få vara ledig också..

På tal om jobb, det har börjat bli dax att söka sommarjobb nu också men jag vet inte riktigt till vilka ställen jag ska söka.. Först tänkte jag kanske någon målerifirma men jag har redan några småjobb till i sommar som t.ex. måla fönster, spackla ett helt hus, och måla lite till och sånna saker så därför tänkte jag kanske i någon klädbutik eller något annat som omväxling om ni förstår..
Några förslag på bra ställen?? =)
aja nu ska fredrik få tillbaks sin data:)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Anonym

du är för ung för att jobba i klädesbutik, och väldigt svårt utan kontakter. Men även om du lyckas (genom kontakter) så kommer du inte få stå i kassan (måste vara 18i butik) vilket gör jobbet betydligt tråkigare :P och eftersom du är så liten så kommer folk inte ta dig seriöst och fråga om saker och ting :)

2009-01-11 @ 18:17:13

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0