hejdå =)

Nu sitter jag hos camilla och väntar på att hon ska packa klart =)
Vi ska nämligen åka tillbaks till norrtälje idag och fortsätta jobba, och för er som inte hängt med i nutiden så renoverar vi en villa/lägenhet.
Än så länge så har vi snart gjort klart 2 hela rum, så bara 3 st kvar haha! =)
Ni kanske undrar varför ni inet får se några bilder från det, men det beror på att jag och camilla ska sätta ihop en film från renoveringen från början till slut så ni får se på den sen istället.


Jag har kommit på att jag inte berättat mitt nyårslöfte för er ju!
Mitt nyårslöfte är kort sagt att leva bättre det vill säga; Äta nyttigare, sova bättre, försöka äta mer regelbundna tider men framför allt det största, nu när jag inte har knä eller rygg problem längre(inte så farligt iaf), så ska jag när jag fått min lön, köpa ett gymkort =D Jag komemr även få lite sponsring med pengar från mamma för det. Men fatta nice!! =)
Och nu ska jag fan se till att gå också! haha! Jag ska peppa mig själv plus att camilla ska göra samma sak så vi ska peppa varandra, och när man känner att man inte orkar så ska man dra ändå för man kmr bara tacka sig själv efter=)

aja nu e camilla snart klar så ska åka strax
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Sandra

Haha nej då ni är söta tillsammans (:

2009-01-05 @ 01:00:45
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Jag har talat: Sandra

Yes ;D

2009-01-05 @ 17:03:55
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Jag har talat: Sandra

Tack ;D

2009-01-05 @ 20:40:07
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0