Godnatt =)

Nu ska jag strax krypa ner i min varma sköna säng och sova några timmar =) TÄnkte bara uppdatera er lite om senast =)
Igår så övningskörde jag för första gången =D riktigt kul var det, jag fick öva på att starta, stanna, svänga, backa och växla, längtar redan tills nästa gång!! =D Igår så gick jag även och la mig klockan 20:00 och somnade strax efter 20:30 snacka om att jag var trött!!
Jag e fortfarande lika trött men har inte haft tid att komma i säng ännu, har badat och städat och massa sånna tårkigheter..
Idag var jag till Stinsen köpcenter men Camilla och Matte, camilla köpte ett bad gympa skor där och jag provade åter igen ett par högklackade jag ska köpa såfort jag fått mina pengar! =D Är lite småkär i dom nämligen haha!
På tal om kär, idag har jag och Mathias varit tillsammans i exakt 3 veckor=) det är inte mycket nej ja vet men det är en början eller hur?? =) Menar liksom alla förhållanden måste ju börja någonstans =)
Imorgon efter skolan så ska jag för första gången med Matte hem och se hur han bor och kanske träffa hans föräldrar för första gången, lite pirrigt men någon gång måste ju vara första haha! Sen ska jag med honom till hans jobb också där han ska titta lite saker, och sen slutligen ska vi hem hit till mig där vi även ska sova båda två =) Mysigt va?? =)
Vad händer i helgen då?? Jo ska jobba igen :/ hoppas vi blir klara nu asså!! orkar inte, måste få ledigt, det blir för stressigt! Känns knappt som jag har någon fritid längre alltså, och imorgon har vi engelska prov och jag har inte ens öppnat boken :/ Det rycktas om att det bara kommer vara glosorna imorgon så får väll hoppas på det för där kan man svara på allt man kan och sen chansa på det mesta =)
Aja nu måste jag skutta i säng innan klockan bli alldeles för mycket!
puss och godnatt =)<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0