Gårdagen.

igår var jag ju och grundmålade min storesyrras kök och det gick bra! =) När jag stod där och målade så smsade camilla och sa att jag var tvungen att smsa henne ca 1 timme innan jag skulle vara framme för hon hade en överraskning åt mig, tror ni inte jag blev nyfiken då eller? :O
Så jag målade klart det sista sen smsade jag henne och sen ställde jag mig och plattade håret och la på lite mer smink sen åkte jag.
Och när jag kom fram var det den bästa överraskningen som finns =D För på camillas säng satt Matte =D Kunde det bli bättre eller :O
Efter ett tag började kompisarna droppa in Jimmy, Timmy, Victor, Jonte och Wille, sen hade vi jätte trevligt eller aa i alla fall jag tills matte skulle dra.. Det blev lite tjaffs och sånt sen så de va inte världens bästa slut, och vid halv 12 var sjukt trött då jag vart uppe sen klockan 5, gått i skolan hela dan och sen jobbat så jag gick in till dom andra och sa förlåt för att jag e tråkig nu men ja ska gå och lägga mig, så vi ska godnatt så fortsatte dom andra ha kul utan mig =)
Sen blev jag väckt av rickard och alex vid typ 2 men de e en annan historia haha.

Nu väntar jag på att camilla ska bli klar i duschen så att jag kan duscha och fixa mig för vi ska nämligen hem till bonuspappa kenneth och fika eftersom rickard fyller år idag, GRATTIS!! :)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0