Fredag.

Idag började skolan kl 8 så jag var uppe redan vid 5 men fick väll ca 3 timmars sömn inatt för när jag väl kommit i säng så började min sköldpadda gräva runt som F*N i stenarna i akvariet så det lät riktigt mycket och var näst intill omöjligt att somna till, och när det gick så långt att det till och med överröstade musiken jag har på när ja ska sova så var det nästan så jag fick lust att slänga ut honom, haha =)

Jag var i skolan vid halv 8 tiden då jag gick ner till Ellen(en tjej i klassen) som satt i cafeterian och åt frukost, jag köpte en kaffe och slog mig ner breve henne, efter en liten stund kom Matte också så pratade vi lite tills hans var tvungen att gå och byta om, då gick jag och Ellen upp till klassrummet.
Det började med klassråd som är riktigt onödigt för vi får aldrig något viktigt sagt på dom lektionerna, innan första rasten så ställde jag och camilla oss upp i klassen och delade ut lappar och pennor till alla närvarande och beodrade dom att skriva ner exakt alla klagomål dom har på våran matte lärare så att jag och camilla sedan kan gå igenom det nu i helgen och skriva ett litet prottokoll och sedan förmodligen på måndag kunna prata med biträdande rektorn om allt.

Dagen rullade sedan på och vi hade Svenska och då jobbade vi på riktigt bra igen precis som igår!=) jag ska se till att hålla upp tempot nu och allt jag skriver ska jag skriva bra så att jag får bra betyg på det, det kanske låter som lite nördigt men vafan jag vill inte låta betygen styra mitt liv framöver utan jag vill själv kunna välja vad jag vill och inte vara låst =)
Engelskan hoppade vi över för vi började tjaffsa med läraren och hon vägrade lyssna och då hade jag varken ork eller lust kvar att stanna i detdär j*vl* klassrummet med henne.
Jag och Mathias åkte till kista centrum där vi väntade på Jeanette(syster), hon skulle titta runt lite på rean och frågade om jag hade lust att följa med och hålla henne sällskap och eftersom jag lovat att vara med matte så fick han följa med ;p
Till en början var det kul och mysigt men efter ett tag blev jag grymt hungrig, trött och seg och ville bara hem.
Jag fick skjuts med Jeanetts kille och henne hem och Matte satte sig på tåget hem.
Väl hemma somnade jag på en gång och sov i ca 45 min till maten.
Om en stund så kommer Tobbe, Camilla och Kenneth och hämtar mig med bil så ska vi åka till norrtälje för vi ska jobba, förhoppningsvis blir vi klara nu i helgen HOPPAS!! orkar inte åka dit ngt mer, gillar verkligen inte att vara där, men idag ska jag ta med mig min laptop så jag kan göra läxor, fixa bloggdesignen och lite sånt på datan för att få tiden att gå på kvällarna då man bara sitter och väntar.
Aja nu ska jag gå =)
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0