flum på högsta grad ;p

Nu har jag precis kommit hem från stingsens köpcentrum =) jag var där med mamma och jag hittade 2 par skor =)
(mycket finare i verkligheten än på bild)



Skolan började ju idag igen efter helgen och konstigt nog så var jag pigg imorse när jag vaknade kl 5, jag vaknade till och med innan klockan :O haha! men senare på dagen märkte man hur trött jag egentligen var, jag och camilla blev nämligen gryyymt flummiga och skrattade åt ALLT(a)  inte för att vi inte brukar göra det haha! men ändå det var sjukt mkt idag ;p

Ni kanske e nyfikna på hur det gick med garderoben igår?? om jag orkade eller inte?? tro det eller ej men jag orkade faktiskt :O så jag rensade hela garderoben, städa rummet OCH möblerade om lite =D

Innan                                    Efter


Innan                        Efter


Innan                                  Efter


Aa de var väll allt jag har att säga idag ;)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

niice, stor skillnad på före och efter.

Vad kostade skorna?

2009-01-12 @ 22:01:31
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0