Wie

Har precis ätit middag och jag fick själv välja vad jag ville ha så jag valde sallad =) Mums!! Kommer nog bli sallads beroende, om man nu kan bli det??
Har iaf ängnat senaste timmen till att göra mig klar eftersom Mathias snart kommer hit, ska bli skönt att träffa honom igen eftersom han varit ända borta i norrland.. I påsk kommer förmodligen jag följa med så det ser jag fram emot men dethär lovet ville jag bara vara hemma och kunna vakna upp och göra vad jag känner för, bara ta dagen som den kommer och hitills har det varit helt underbart, aa förutom igår då, för då hade jag ju inte ett piss att göra och hade bara allmänt tråkigt ;pp
Menmen lägger upp en bild nu och sen ska jag väll gå och rullar tummarna sista kvarten som e kvar, längtar såååå tills det plingar på dörren, hihi(a) Lika förväntansfull som barnen på julafton när tomten är påväg(a) :$
See ya=)
puss<33


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0