Vilken jävla dag!!

Shit asså tänk att jag klarade mig igenom den här dan alltså, den började ju nästan med en hjärtattack, tack vare camilla och knappen&hakim från NRJs wake up call tihi! Har däremot fått reda på att det kommer sändas antingen 07:10 eller 08:45 imorgon för er som vill höra men garva fan inte!! hahahahahah =)

Iaf så ringde klockan kl 08:30 imorse då jag hoppade upp ur sängen och satte på en kopp kaffe och gjorde en fralla som jag sedan åt och drack när jag satte på mig sminket..
Det fick bli mössa idag eftersom dels skulle vi vara ute i snön, sen bli mitt hår lätt lockigt när det är sånt här väder uschusch ;) Sen e de ju alltid bra att ha mössa när man ska vara med barns om ser upp till en för då gör dom lika dant och då blir det inge tjaffs om mössor iaf tihi =)
AJa när jag hämtat ungarna så åkte vi till karolinksa där vi skulle möta Camilla och systerdottern Tindra, vi gick in och väntade då dom blev lite sena, och när jag sitter där med ungarna så ringer det (privat nr) så jag ber ungarna gå och titta på fiskarna i akvariet medans jag pratar i tele.. Och det var ju tur det för det var då knappen och hakim ringde och verkligen grund lurade mig, och det handlade om alkohol, dom sa att dom kom från soc och att jag behövde komma in på ett soc möte med mina föräldrar, och sen att min blogg skulle stängas ner och att jag skulle böta hela 3000 och massa shit och mitt hjärta slog som aldrig förr, sedan när dom berättade vilka det var så kunde ja ju inte sluta gavra efter det, men när camilla kom så fick hon bara arga blickar, en kram och massa skratt haha!
Aa och sen fortsatte dan då och när vi var på mc donalds så köpte vi glass till barnen och oss som efterrätt och Matilda råkar tappa sin glass men jag hinner fånga den och på något sätt typ junglera(vet inte hur det stavas) med den så att jag lyckas rädda den men får glass på halva stolen och hela händerna, lyckat, där va "otur" nr 2 på dagen..

Sedan åker vi hem till camilla där vi alla ungar och jag och camilla går in på hennes rum och självklart går dörren i baklås och går verkligen inte att få upp igen så vi får ringa ngr personer som får komma och försöka och det slutar med att dom får skruva loss handtag och lås och slå sönder låset och dörren för att få upp den, så där kom "otur" nr 3 på dan..
Vilken dag va?? tur att den snart e över haha!
Men det har varit riktigt rolig ändå faktiskt, och det är såååå skönt med lov alltså!!!! =)
puss<3



Så hur har eran dag varit?? ;p

Kommentra
Jag har talat: Robin

Såg dig i stan^^

2009-02-23 @ 23:01:43
URL: http://robinstexter.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0