Trötta små tjejer..

Så nu har jag och camilla sovit sen typ 4 eller något om inte mer hihi (a)
När jag kom hit så var dt mat ganska så direkt, det blev mat-pajer och pastasallad och sedan fika, allt var jätte gott så det tackar vi Jonna för! =)
Det kanske kommer lite bilder senare me just nu har jag inget ork att hämta kameran och lägga in bilderna tyvär haha.

Jag och Camilla ska strax gå ner till Vivo och köpa lite gott att äta till melodifestivalen som börjar snart, sen efter melodifestivalen kanske vi hittar på någotmed några för vi är peppade på att göra något fast samtigigt inte, lite konstig känsla kanske menmen haha!
Sen fick jag reda på idag att jag ska vara barvakt på måndag åt Sanna och Matilda och camilla åt tindra så det ska blir riktigt skojj, det var så länge sen jag träffade dom sötnosarna så ser verkligen fram emot det.
Aja nu ska vi dra
puss<333

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0