tråk tråk och tråk..

Efter badet blev saker och ting lite bättre det kändes som jag typ tvättade bort en del av bekymren från mig i badet eller något, men nu känns det som de är påväg tillbaks.. suck alltså, vad gör man när man inte vet vad man ska göra??

Åt iaf precis middag med pappa och vi kollade på postkodmiljonären och pratade =) strax ska jag väll torka och platta håret, har inte gjort det än sen jag badade, har inte orkat haha! (a)
Tror jag drar iväg och gymmar imorgon iaf, får väll se om camilla e på annars får jag väll åka själv men de går ju också, tror de kanske blir bättre av att gymma för då kan man lägga alla aggretioner och alla tankar på att bara ta i och träna sig helt slut! =)
aja nu ska jag försöka hitta på något att sysselsätta mig med denna tråkiga fredagkväll ;p
har grymt tråk nu..
puss<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0