Till Gymmet =)

Nu är klockan strax över halv 9 och jag har vart vaken i lite mer än en timme nu =) SKa ju nämligen till Solna och prova på deras gym och är det bra så skaffar jag gymkort där! som jag har längtat! =)
Har precis plattat håret och lagt på lite smink, nu tänker ni säkert men fjooortis som sminkar sig när man ska gymma, men jag har bara lagt på grunderna de vill säga foundation och mascara resten lägger jag på efter jag gymmat =)

Efter gymmet ska jag och camilla iväg till ungdomsmottagningen och sen ska vi hem hit och sola!!!1 =D Det behövs verkligen för man har ju tappat färgen under kalla och mörka vintern så nu till sommarn e de dax att börja sola solarium så att man redan i början av sommarn och bikini-tiderna är lite brun så man har en grund, då har man även lättare för att bli brun sen när riktiga solen kommer fram, bra va! =D

Aja nu måste jag dra och borsta tänderna sen sticka till bussen men vi hörs!
puss!<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0