Tihi =)


Kommentra
Jag har talat: Camilla

hihi usch men okej :)

2009-02-04 @ 22:18:31
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Hanna

civilstånd: Singel



om ni varit tillsammans i. snart 2 månader? Borde han inte kunna vara mogen nog att skriva "Upptagen" Eller vill han fortfarande kunna ragga med alla brudar? Ta upp de med honom söta raring :)

2009-02-05 @ 01:10:32
Jag har talat: Nenne

Bara för att man inte är singel så behöver man inte skriva ut det på alla sidor man är med på. Det är sånt som småbarn bryr sig om. Det ända som betyder något är hur saker och ting är i verkligheten, inte vad det står på olika internet-sidor?

Det tror jag att du också fattar Hanna, det är ingenting man behöver ta upp om kärleken verkligen betyder något så du kan sluta komma med såna där konstiga komentarer som inte har någon mening! Håll det för dig själv, det mår du mycket bättre av.

2009-02-05 @ 15:27:07
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Sandra

Fan vilka fina ögon du har :o

2009-02-05 @ 18:34:08
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Jag har talat: K-k-k-karin

Haha, men grejjen är ju att han vill strula rint med andra, synd att hon e så dum och inte fattar de ;)

2009-02-06 @ 16:12:52
Jag har talat: Hanna

Småbarn? hennes ålder är ju "småbarn"? Men oandra sidan så säger ja de inte för att vara dum mot henne utan att hon ska förstå hur han är och hon är ganska blind, håller med ovanstående att han vill hålla på med andra och därför har han så...



han har haft upptagen alla andra gånger har varit tillsammans med någon, vad är skilldnaden nu?

har han växt upp och väljer ha singel då?



Mathias är inte värd att bråka om, de är han verkligen inte... Men han vill bara ha någon som han et finns där om han skulle behöva sex eller vad som! Sen bryr han sig inte så mycket mer.

2009-02-06 @ 17:10:10
Jag har talat: Lisa Martinsson

Hej. Jag säljer smycken på min blogg väldigt billigt.

titta in vettja :D

2009-02-06 @ 17:15:13
URL: http://lisamartinsson.blogg.se/
Jag har talat: Nenne

Okej, men om ditt ända mål med detta är att klanka ner på Jennifer och Mathias så tycker jag att du kan lägga av nu. Sköt dig själv istället.

Ja, Jennifer är bara 16 (snart 17) år, men jag sa inte att hon inte är ett småbarn, jag säger bara att hon inte beter sig som ett som vissa andra här!

Men allvarligt talat, sluta skriv dryga kommentarer här när det ändå inte är något vettigt du har att säga, lägg din energi på annat istället =)

Fast roligast av allt är ju att du är anonym, så om du nu måste säga något här så gå i alla fall ut med vem du är!

2009-02-06 @ 20:34:00
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

Men orka skriva runt jag är upptagen på alla sidor, han vet att han är det och de är de som räknas! Sen hur dem har det i verkligheten vet ni inte ett piss om! Så lägg er inte i snälla små flickor. Han har läst alla kommentarer (han bara skrattar) Jennifer bryr sig inte om vad ni skriver så tycker ni kan ägna tid på annat (om nu ni har något/någon att ägna tid åt/på, de kan ju säkert diskuteras) ;)



Så Puss Och Hej! Hoppas jag inte får se med onödiga kommentarar av er här något mer!

2009-02-10 @ 19:31:09
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0