Tankspridd

Fan vad jobbigt det är när tankarna flyger fram och tillbaks i huvudet och man inte vet vad man ska göra. Ena halvan säger en sak och andra halvan en annan, vilken halva ska man då lyssna på?? Den smarta halvan som bara tänker smart eller den lite halvgalna sidan som ändå är ens dröm typ... Svårt att förklara när ni inte vet vad det handlar om men ska man tänka smart eller följa sina drömmar?? alltså smart eller galning/chansning?? Hjälp! (a)

bjuder la på en bild så länge =)


Kommentra
Jag har talat: jonna

Våga satsa livet är för kort för att spilla bort. Den smarta finns alltid kvar. Drömmen måste man gå på...Lita på ditt hjärta annars kommer du alltid att fundera om du valde rätt. Tack för igår o må så gott.

2009-02-22 @ 17:37:30
Jag har talat: Millan

Följ ditt hjärta. Ta chansningen som mamma "skrev livet är fort kort." Du kommer annars aldrig få reda på om du gjort rätt val eller inte. Det smarta försvinner inte (annars kan jag lova att du får lite av min smarthet) mohahahaha.

Nej, men ta chansningen.

2009-02-22 @ 19:27:28
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Millan

Ojdå... Nu tror jag jg vet vad det handlar om...

Drömmen kommer senare i livet gumman. Följ de smarta tankarna!! Sabbar du dina smarta tankar får du inte nya av mig (a) utan jag hjälper bara till. Finns alltid här för dig. Men snälla var SMART!

Älskar dig

2009-02-22 @ 20:38:10
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0