Städdag

Den här söndan ägnar jag helt på att städa och skura..
Har precis satt på den andra maskinen tvätt, städat, tagit ur alla sängkläder, dammat och ska strax dammsuga, lägga i nya sängkläder och torka golv, sen efter det blir det väll putsa speglar och tvätta en till maskin och sist men inte minst ska jag hoppa ner i ett varmt skönt bad och tvätta mig själv, kan det bli bättre?? ;)

Jag kom väll hem vid 3-tiden inatt tror jag.. Efter vi vart ute med grabbarna så bestämde jag mig för att åka hem och sova istället för att sova hos camilla eftersom då behövde jag inte börja göra mig iordning och sätta mig på tåget imorse utan då kunde jag vakna när jag kände för det, börja städa direkt och sen slippa sminka mig och allt sånt =)
Idag ska jag däremot gå och lägga mig i tid så jag ska försöka att inte sova någon middag ida ;p för jag ska upp tidigt imorgon då jag ska hämta ungarna kl 10 i Råsunda, guud så jag längtar, ska slå in deras presenter också som dom ska få eftersom dom fyllt år=)
aja nu ska jag ta fram dammsugan och fortsätta.
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Millan

funderar på om jag också ska ha en sån dag ja.. Men Rulles grabbar är kvar. Suck så jobbigt de!

Kraam

2009-02-22 @ 13:48:12
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0