Senaste dagarna

sorry att jag inte uppdaterar på ett par dagar nu men Matte har sovit här sen i lördags så har inte haft någon tid till att blogga ;p
Just nu väntar han på mitt rum för han ska sova här inatt igen så det får bli ett snabbt blogginlägg.

Lördagskvällen var jätte trevlig och rolig sen den tackar jag alla för! =)
Fast natten var då inte lika rolig direkt tänker inte berätta varför men jag åkte iaf hemifrån camilla vid halv 4 på morgonen för jag ville bara hem,hem,hem..
Matte sov hos mig den natten och vi vaknade vid 15:00 på söndagen, vi låg kvar i sängen och tittade tv och myste och sedan vid halv 8 tiden så var det mat, pappa hade gjort hemagjord pizza mums! den brukar dock vara godare menmen den var helt ok.
Sen efter maten var vi godissugna så jag och matte gick ner till handlarn(en kiosk i närheten) och köpte polly, sura bilar, chips och dipsås och sen hade vi cola hemma, vi hällde upp allt i skålar oc la oss i sängen och gamade och tittade beck=) Riktigt mysig kväll faktiskt. Det slutade med att han sov över för han inte orkade åka hem.
Så imorse vaknade jag upp breve min älskling igen, så gorde jag mig iordning och sen till skolan.
Skolan rullade på som vanligt och efter det åkte jag och camilla till stinsen och köpte skor(igen) haha! Ska tillbaks dit snart igen såfort jag fått lite bättre koll på min ekonomi så ska jag köpa ett par till skor jag hittade =D
Lägger in bild på skorna jag köpte någon annan gång för nu ska jag tillbaks till Mathias.
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Hanna

bra att killen hamnade hemma hos dig då efter att ni bråkat, kunde gått värre till.

2009-02-10 @ 11:48:34
Jag har talat: Sandra

vad mysigt :)

2009-02-10 @ 13:08:44
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0