samanfattning..

Aa dagen började ganska mysigt men ändrade sig snabbt och blev katastrof typ, mådde verkligen piss och just i det läget ville jag bara sjunga genom jorden eller bli en liten bebis utan besvär igen, men trotts jobbiga tider så måste man kämpa vidare..
Tog ett bad och efter det kändes saker och ting bättre det var bra ganska så länge men sedan kom allt tillbaks, la mig på sängen och tänkte lite, snackade med några vänner och så och det blev aningen bättre..
Så nu känns det bästa bra igen, skulle vara en sak som skulle vara pricken över i nu men får se om det blir så..
Om jag fick önska mig en sak just nu så skulle det vara att börja om dagen helt och hållet =)

Menmen imorgon är det ny dag nya tag och dagen börjar då förmodligen på gymmet och sen ner i solariet och sen kanske spendera lite tid med Matte men de får vi se hur det blir=)
puss<3

Kommentra
Jag har talat: jonna

Skapa inte problem som inte finns.. Problem finns inte om duinte tänker på dem o DU gör dem till ett problem.. Krångligt! Ja det e livet, men samtidigt så jävla härligt! Glöm inte det! Kramar massor till dig!

2009-02-27 @ 22:00:53

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0