Rubrik.

Just nu sitter jag här i morgonrock med håret inlindat i en handduk, med en kopp nybryggt kaffe och har precis smörjt in mig med en hudkräm som luktar grymt gott!!
Har nämligen precis duschat.
Jag har världens lust att träna, alltså gymma, men har ju då fortfarande inte skaffat detdär förbaskade gymkortet(a)
Tror det förmodligen blir ett gym som ligger i solna, om inte någon har några fler tipps på bra gym som inte är allt för dyra??=)
Tänkte höra med Camilla om vi inte skulle kunna försöka fixa gymkortet till den 1:a mars så börjar vi då eller vad säger du?? =)
Man måste ju börja leva nyttigt nu alltså för att få snyggaste beach-kroppen 09 ;) eller något haha!
Att äta nyttigt har inte gått någe vidare på senaste då jag och matte ätiti mycket onyttigheter på kvällarna men det får väll bli en ändring på det snart för det ska inte bli någon dålig vana detdär inte.

Vad händer idag då?? Inte så mycket direkt, jag ska se till att orka städa akvariet eftersom det absolut behövs, sedan ska jag väll försöka hinna tvätta det sista i tvättkorgen, fixa mig. Kanske övningsköra beroende på när mamma kommer hem=)
Aa sen ikväll blir det tacos till middag, Mums! Sedan kommer Matte hit och sover, Mys! =)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

På onsdagen i lovet så ska vi till Solna gymmet och pröva på. Gillar vi det ska vi köpa gymmkort där. Okej? :)

2009-02-15 @ 19:48:28
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0