Onödig dag!

Vaknade idag vid halv 6 ca 30 min senare än när ja skulle gått upp, men var fortfarande riktigt trött så jag blev kvar ett tag till, Matte gick upp och gjorde sig iordning sen åkte han.
Jag låg kvar till 7 tiden och sedan var det bara skynda sig upp för att fixa sig, väl framme vid bussen så var den försenad men jag tänkte ändå att huvudsaken e att jag inte missar tåget, så väl framme vid tåget då så ser jag att det är ca 20 min sent, *suck* vad nog den ända tanken man hade då, så det var bara stå där och frysa arslet av sig i dom minuterna sen hoppa på tåget och i stockholm södra var det dax att byta tåg och tror ni då inte att det j*vla tåget också e lika sent!! :@
På grund av ett växlingfel i karlberg, skit störande iallafall och bättre blev det inte när nästan alla på perongen står och äter banan, jag som hatar banan på alla sätt! så då började man må illa också great -.-

Men jag kom iallafall till skolan efter mycket om och men fast försenad lite mer än en timme, och började skrapa mitt fönster från färg och när ja står där och skrapar så hör jag att idrotten är inställd.
Så jag gick upp imorse trött och seg, fixade mig, åkte dendär himlans vägen till skolan med alla väntetider för att vara i skolan i 1 timme och bara hinna skrapa ett fönster och tejpa med maskeringstejp.. kul va..

Matte drog hem från skolan samtidigt som jag slutade så vi stod och kramades lite vid busshållsplatsen tills hans buss kom så det var väll dagen höjdpunkt för sen var det bara att åka hem och tråka eftersom dagens planering blivit inställd.
Nu kanske ni förstår varför jag har rubriken jag har tihi=)
hur har eran dag varit??=)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Sandra

Har inte haft någon skola idag (a)

2009-02-04 @ 18:41:16
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Jag har talat: Camilla

låter fett jobbigt, tur att jag hade sjukanmält mig och stannat hemma idag då :)

Jag har bara spelat Gitar Hero och tittat tv idag.

2009-02-04 @ 19:34:03
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: joyce

HEJSAN



VILL DU VARA MED O TÄVLA OM FINA KLÄNNINGAR FRÅN NELLY?

HAR VALT UT 5 KLÄNNINGAR SOM NI KAN VÄLJA EMELLAN !

http://shoppingholicmom.blogg.se/2009/february/tavling-klanningar-fran-nelly.html

KRAM

2009-02-04 @ 20:24:58
URL: http://shoppingholicmom.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0