Matte-prov

Imorse höll jag på att komma försent :O hade en halvtimme på mig att göra mig klar men jag hann ändå konstit nog :O Ska ju sköta denna vecka bra i skolan, jag ellen och camilla limmade klart alla väggar i alla 3bås så vi var riktigt duktiga.
Har precis haft matte-prov och det gick riktigt bra faktiskt, eller det känndes bra iaf och ja svarade ju på allt men får väll se på resultatet sen =)
¨Hinner inte skriva så mycket mer för jag står nu i skolan och ska följa camilla till tandläkarn och sen ut och söka extra-jobb igen så måste kila till bussen nu men skriver kanske ikväll om jag hinner=)
puss

Kommentra
Jag har talat: jonna

Lycklig dig om du klarade matteprovet. På onsdag kl. 10 i Solna ska jag träna följ med o testa. Så får vi höra vad det kostar för er om ni vill fortsätta mars, april, maj. Kan ju vara en start! Ska sen höra med mina tjejkompisar på fredag om de vill ha omtapetserat, kanske ett rum o vad de e villiga att betala. Så får ni ta en helg i anspråk till det. Det borde ni hinna eller hur?

2009-02-17 @ 17:26:44

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0