Måndag.

Ni kanske kommer ihåg att jag skrev att förra veckan inte gick någe vidare i skolan?? att jag var försenad varje dag och massa sånt, så jag tänker göra en bättring denhär veckan och än så länge har jag hållt planerna;)
Jag klev upp i tid, kom i tid till skolan målade allt jag behövde i mitt bås + hjälpte millan att städa så imorgon ska jag börja tapetsera =)
Sedan på matten håller vi på att repetera inför ett matte-prov vi ska ha imorgon, jag fick en diagnos jag skulle göra och jag tror de tog mig ca 5 min sen var den löst.. Vi håller på med statistik vilket var det sista jag gjorde i 9:an typ så det känns som lite bebis-nivå för min del och det gör en ganska  så omottiverad att jobba faktiskt.
Samma sak i engelskan, senaste lektionen skulle vi öva på vart man skulle ha typ: Who, Where, Why och sånt, hallå det gjorde jag i 3:an helt seriöst!! Men jag och camilla har pratat med våran engelska lärare om det också så hon ska försöka hitta ngt så vi får lite utmaning..
Påtal om utmaning så ska jag ha läst klart en engelska bok på 300 sidor tills på torsdag och jag har läst ca 40 sidor så jag har ju en hel del kvar.. Men tycker det är så jobbigt att läsa, jag måste ta pauser för efter ett tag hoppar orden liksom runt och flyter ihop och det blir jobbigt för ögon och huvud. Jag kanske behöver läsglasögon eller glasögon över huvudtaget, ska prova pappas läsglasögon nästa gång jag ska läsa för att se  om det går bättre och gör det de så vet jag ju vad felet är;p
Aja nu ska jag hinna läsa lite innan middan och innan Mathias kommer.
puss<333

Hade tråkigt igår när jag väntade på Mathias så jag tog lite tråkbidler och gjorde om i photoshop för att fördröja tiden ;)


 


Kommentra
Jag har talat: Camilla

Ja, jag kan ju inte göra någonting annat än att nästan hålla med helt. Matten har jag dok svårt för men lär mig snabbt! Tack syrran!

De där me Engelskan va ju sjukt...

Imorn börjar vi tapetsera tillsamman (teamwork) :)

Puss

2009-02-16 @ 20:17:31
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

Haha! Ja de kunde ha varit skulle du sett att jag skrev om du verkligen kollat. Håll koll på ditt och jag mitt istället du är exkat som alla andra brudar han haft efter mig.

Bara att skratta as usual. Men varken du eller han är mitt problem så vet du vad?

Jag orkar inte tjaffsa med en liten fjortis som måste gå på ens pojkväns ex och skit.

Så sluta skriv och skaffa dig ett liv istället

2009-02-17 @ 13:12:51
URL: http://kingofyou.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0