Kungsberget!

Nu har jag precis duschar, torkat och plattat håret och ätit lite middag=)
Idag har jag varit i kungsberget med skolan och åkt skidor, och gud vad kul det var att svischa ner för backarna i full fart och bara känna sig fri!! =)
Har inte åkt på säkert 2 år men taktiken sitter kvar ändå, ramlade faktiskt inte en endaste gång! bra va?! tihi =)
Det blev väll inte så mkt bilder tagna men några i liften blev det så dom lägger jag ut när camilla skickat dom ;)

Nu väntar jag på att älsklingen Mathias ska komma hit och sova, älskar när han sover här för då är det min älskling som e det sista jag ser när jag somnar och det första jag ser när jag vaknar, och finns det någon bättre start på dagen än att vakna upp breve den man älskar??  Tror inte det va =)

puss<33

Kommentra
Jag har talat: YO

Din kille måste nog vara den största tönten i din skola. Och hur lång tid tog det innan du sa att du älskade honom, en vecka?

2009-02-04 @ 09:51:56
Jag har talat: Anonym

hahaha

2009-02-04 @ 20:54:31

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0