kortfattat.

Idag blir det ett kort inlägg igen, Matte är nämligen påväg hit och ska sova igen, han skulle ju nästan kunna flytta in eller vad tcyker ni? ;) haha nej men de e jätte mysigt att ha honom här=)
Ska strax gå ner och möta honom vid bussen så ska vi gå till handlarn och köpa dipp och sen när vi kommer hem igen ska vi skära upp morötter(blä) och gurka(mums) så vi kan dippa, så kommer vi väll förmidligen titta på film eller tv =)

Idag har inte hänt så mycket egentligen, var i skolan och det gick bra, bredspacklade klart hela mitt bås och tvättade det så jag jobbade på flitigt iaf! =)
Sedan vid lunch fick jag gå tidigare från skolan eftersom jag skulle till ungdomsmottagningen och få recept på p-piller.
jag mötte camilla på tåget eftersom hon skulle med och hålla mig sällskap tack för det gumman =D
Ja sen gick vi runt lite i jakobsberg, åt pommes på burger king och pratade.
När jag kom hem fastnade jag framför datan och blev sittande.. Är så himlans trött, men får väll försöka sova i tid idag kanske.
nu måste jag kila puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Han är ju ändå din pojkvän så...

Inga problem! :)

Kraam

2009-02-11 @ 07:05:13
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0