KNAPPEN OCH HAKIM - WAKE UP CALL

aa var det någon som lyssnade på NRJ imorse när dom ringde och lurade stackars lilla Jennifer?? :O
Stackars mig fan som skrämde ju fan nästan livet ur mig, hjärtat gick i 540 fan! hahha, och jag bara skakade efter, itne snällt!!
det var camilla det busfröt som satte dit mig, men hämden kommer hörru!!! hahah =)
Jag kommer förmodlign lägga in länken från det sen så ni som inte hörde kan höra men varnar er för jag ljuger en hel del och låter som en liten bitch hahahaha (a)
<3


Skönaste grabbarna är ni men imorse var ni fan inte snälla alltså! haha=)

Kommentra
Jag har talat: Millan

Mohahahahaha!! :)

2009-02-23 @ 17:35:13
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

Lyssna imorgon klockan 07:10 eller 08:45...

mvh

Knappen & Hakim

2009-02-23 @ 19:38:52
URL: http://nrj.se
Jag har talat: jonna

Najs dag! Undrar hur det låter imorgon? Tur att Camilla o jag ska upp tidigt o kan lyssna... Hihihi

Vad sa mamma o pappa? Vem e smart? Livet ska levas o då följer man känslan sitt hjärta o då får huvudet stå tillbaka. Har man ens börjat tänka i de banorna så e man ur spår.....

2009-02-23 @ 22:28:47

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0