KAAALLT!!!

Nu har jag precis kommit hem från stinsen där vi skulle ha lämnat ut cv men det blev inget utlämnande för i dom butikerna jag ville var det antingen redan fullt med personal eller så skulle man gå in på deras hemsida och söka jobb så får väll göra det senare =)

Men guud så kallt det är ute!! Det gör till och med ont i lungorna när man andas, inte kul det.. Och jag skakar som en asplöv i en storm eller något;p
Funderar faktiskt på att ta ett varmt bad nu innan Matte kommer hit, det vore inte helt fel iaf menmen vi får se hur det blir, tänkte försöka hinna med att läsa lite ur engelska boken innan han kommer också, och jag tror jag måste skaffa läsglasögon för när jag provade det igår så kunde jag läsa hela 40 sidor utan att ta pauser och utan att det blev jobbigt så det var riktigt skönt =)
Aja nu fryser jag igen så ska dra från datan iaf=)
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Sandra

Nej XD Jag har också varit fjortis men jag har aldrig haft idomin, men när det var som värst hade jag lite foundation på läpparna men till mitt försvar så var det för ett och ett halvt år sen :)

Haha och nej, det är inte fint med sånt, inte på något sätt :D

2009-02-17 @ 22:06:54
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Jag har talat: Din mamma

Din fula fjortis, FYFFAN vad ful du är. Din pojkvän också för den delen, tror itne jag sett någon större tönt. hahaha. Men han är verkligen cool i sin fjällräven asså!!!

2009-02-18 @ 12:03:05
Jag har talat: Anonym

Fy fan vad du är äcklig

2009-02-19 @ 16:50:43
Jag har talat: Nenne

Okej, nu räcker det!

Du som kommenterar med namnet "din mamma", det kan du genast sluta med. Okej, du tycker att min lillasyster är en fjortis, men vem fan är det som är fjortis som kommenterar med namnet "din mamma" och skriver ut hur fula personer är utan att våga visa sig själv?

Nu ger du fan i att klicka dig in på denna sida och trackasera, speciellt med det namnet. Och om du mot all förmodan skulle fortsätta så är det inte alls särskilt svårt att sätta dit dig din lilla tönt!

2009-02-19 @ 19:24:08
URL: http://jageliten.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

Men vad alla klagar på deras förhållande.. låt dom ha sitt? de komiska är att jag fattar inte varför alla är så intresserade... skulle kunna säga en hel del om mathias till henne, vilket jag inte gör för orkar inte lägga mig i deras förhållande... och har inget emot mattias på de sättet heller så vill inte vara taskig mot honom...

hon får själv märka vart de brister.



låt henne märka saker själv istället

2009-02-20 @ 17:18:55
Jag har talat: Nenne

Den som skrev anonymt här under mig, riktigt bra skirvet. Låt henne märka hans brister själv och lägg er inte i deras förhållande. =)

Synd att du är anonym bara, riktigt bra skrivet!

2009-02-20 @ 18:09:49
URL: http://jageliten.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0