Hmm..

Gymmet jag var på imorse verkade jätte bra och nästan inge folk så det var riktigt skönt! =) Inga som står och glor eller köer till maskinerna och sånt utan man kan jobba helt i sin egna takt med vilka tyngder man vill utan att känna pressen när folk står och tittar så det var riktigt skönt! =)
Så självklart köpte jag gymkortet idag då, och det vetyder ju att mitt "nya" lite mer nyttiga liv börjar idag..
Efter att vi gymmat drog vi till taco bar och käkade, vet inte om det är så spec jätte nyttigt men det är ju iaf bättre än pizza och kebab och sånt, right?? ;)

Skulle ju egentligen solat och så också men jag sitter fortfarande och funderar på om jag orkar... Orkar, orkar inte, orkar, orkar inte... det är väll den tanken som far fram och tillbaks i huvudet.
Det är ju inte så spec ansträngade att lägga sig i ett solarie direkt med det är det att först måste ja tvätta av allt smink och sånt sen efter jag solat måste jag duscha och börja sminka om mig igen eftersom Mathias kommer hit sen och då vill jag inte se ut som ett vrak direkt, Å andrasidan så har jag ändå funderat på att tvätta bort sminket jag har på nu och sminka om mig eftersom jag sov en stund när jag kom hem så ser sminket lite fucked up ut nu ändå så då kan ja ju lika gärna sola men ändå vet ja inte om jag orkar, fan vad jobbigt det blev nu haha!
Sen har jag lust att gymma :S  äh fan blir inte klok på mig själv alltså så nu drar jag och försöker fundera ut hur jag ska göra.
hejdå!<33

Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0