HANNA HANNA HANNA

Anledningen till att rubriken är som den är e för att början på detta inlägg kommer vara riktat till just Hanna(om de nu e hennes riktiga namn, vilket jag tvivlar på pga vissa saker)
Men du vet att jag kan se din IP adress va? så de hjälper inte att du frågar från anonym vart bikinin kmr ifrån för jag ser fortfarande att det är du haha! Och vad har du för bevis och på vad?? ingenting kanske??

Så nu till alla andra underbara bloggläsare =)
Idag kom jag lite sent till skolan, eller lite och lite hela en och en halv timme (a) men trotts det så han jag med allt jag skulle göra så jag till och med "storstädade" båset, gjorde rent kakel och allt tihi, tänk om man kunde få en sån kick här hemma och bara städa allt kliniskt rent typ, de vore inte helt fel.
Efter skolan åkte jg direkt hem till syrran och målade hennes kök, riktigt snyggt blev det faktiskt, kanske tar en bild någon gång så ni också får se =)

Kom precis hem och nu väntar jag på middag, äldsta syrran Jessica är här idag och hon ska laga någon speciell mat jag aldrig ätit, kommer inte ihåg vad det heter nu heller men får väll se om det är gott =)
Jag och Matte pratade om utifall vi skulle sova med varandra inatt igen, först om jag skulle sova hos honom men han börjar skolan tidigare än mig, och jag vill inte vara kvar hemma hos honom om han åker, har bara varit där en gång tidigare ju hahah, sen kanske han skulle sova här, men vi bestämde oss för att han kan sova här imorgon istället, Men jag tänkte på en sak, hur fan ska jag lyckas somna inatt?? :o har sovit med matte från fredag til lördag, lördag till söndag, söndag till måndag, måndag till tisdag och tisdag till onsdag :o det har ju blivit som en vana att ha sin älskling vid sin sida så hur ska det gå inatt? ;p
Som att ta bort snuttefilten när man va liten, de går ju inte heller haha! Jaja vi får väll se hur det går =)
Tänkte iaf ta ett varmt och skönt bad efter maten för det var länge sen nu och vi har precis fått en ny varmvattenberedare eftersom våran förra knasade så det bara fanns lite varmvatten så man var tvungen att spara, men nu kan man slösa igen!! =D Hihi.
puss<33

ETT STORT GRATTIS TILL JIMMY OCKSÅ SOM FYLLER 17 IDAG!! GRATTIS PÅ DIIG!


Kommentra

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0