handlat =)

Var i stinsen idag igen direkt efter skolan och köpte skorna jag tittade på förut =) Dom kostade bara 199 så varför inte??=)
sen tog min foundation slut imorse och då va ja ju tvungen att köpa en ny och den kostar egentligen 169 men nu är det erbjudande på den så den kostar 119 plus att på det H&M jag var på så fick man 20% rabatt på valfri vara och sen så hade jag en bonuscheck på 50 kr så min foundation gick på 45kr fast jag räknat med att den skulle kosta 169, inte illa va? ;)




Kommentra
Jag har talat: Camilla

Perfekt syrran jag som ingen foundation har ;) Då tar jag lite i skolan idag :) mohahahaha (a)

Puss

2009-02-13 @ 09:53:34
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0