Gårdagen+lite till...

Skrev aldrig blogg igår för Mathias var här och vill inte gärna sitta vid datan då så tänkte skriva om gårdagen nu men jag tar det lite snabbt för just nu har jag bara ont inom mig... sårad med andra ord =/ så vill bara hoppa ner i ett varmt bad och bara vara för mig själv..

Igår iaf så vaknade jag och Mathias vid 9-tiden, jävligt tidigt för att vara mig men jag vaknar väldigt tidigt när jag sover med honom konstigt nog :/ jag brukar vakna någon gång mitt i natten också men vet inte vad det kan bero på, kanske inte ännu riktigt e van vid att någon rör sig breve mig på nätterna ;p
Vi låg iaf kvar en stund tills vi bestämde oss för att dra in till stan eftersom han behövde ett par nya jeans.. Så jag som tar längst tid på mig hoppade in i duschen och gjorde mig iordning och när båda väl var klara så drog vi in till stan =) Och ni känner väll igen detdär att när man väl har pengar så hittar man inte ett piss men när man är helt pank så hittar man jätte mycket saker man vill ha?? Aa det var precis så det var, till en början iaf. men efter ca 2 timmar (om det inte var mer) så fick vi hjälp av anton på g-star och efter ca 1 timme till så hade Mathias hittat ett par snygga jeans och en snygg shorta där som han köpte =)
Vi satte oss på tuben och åkte hem till honom där jag träffade hans familj för första gången dom verkade jätte trevliga och sånt så de gick bra, e dock fortfarande lite rädd för hans hundar när dom börjar skälla men dom verkar ändå vara snälla så jag ska nog vänja mig haha (a)
Efter ett tag frågade hans syster om vi ville åka med till sickla och köpa ett par jeans, så vi hoppade in i bilen och åkte med.
Sen efter det så åkte vi hem hit där vi sov och dagen idag har bara varit mestadels skit så det vill jag inte ens prata om menmen får se vad som händer ikväll och vad jag hittar på, ska iaf äta middag med bara Pappa =)
Det ska vli revbensspjäll med potatiskgratäng, mums!
aja nu ska jag bada..
puss<33

Kommentra
Jag har talat: Millan

Finns här för dig gumman, det vet du. Jag gör nästan allt för att dus ka må bra och vara glad. Nästan så jag betaler en resa till det varma (bara nästan) får fixa en myskväll med bara dig, mig, en massa filmer, grönsaker dip, och lathet!! hur låter det?

Revbenspjäll? utan mig? va är det för fasoner ;)

2009-02-27 @ 21:29:03
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: jonna

What the mother fuck is up?? Ska jag slå någon på käften? Träna e bra då man e arg, ledsen el ilsken ut med det bara.. Finns här om du vill välla över lite shit på någon. Jag e van... o lyssna....

2009-02-27 @ 21:58:29

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0