Betyg med mera =)

Idag började skolan med en bok-uppsats på engelska vilket inte gick speciellt vidare eftersom vi hade 25 min på oss att skriva en stooor sak för hand!! låt oss få vara i datasalen och skriva om de e så kort tid vafan! men vi ska tydligen få vara det nästa gång, men jag ville så gärna vara där idag och skriva för boken jag läste var riktigt bra och jag hade så gärna velat skriva en skit bra bookreport på den för jag hade kunnat lyckats så bra men inte om man har 25 min på sig att skriva förhand, det blev ju bara slarv och slarv, menmen får väll se va resultatet blir sen.. Chansar på bara G+ =(
Fick tillbaks matte-provet idag och det blev VG där så de gick ju bra i alla fall =)
Sen var det iaf svenska där jag inte jobbade alls, för vi skulle läsa och det GÅR inte att läsa orden bara hoppar och det blir jobbigt och boken e ointressant och kommer aldrig igång så jag fick gå till bibblan och hämta den på ljudbok istället så ska jag lyssna på den så det lär ju gå bättre iaf =)
Men hela lektionen stod jag ute och pratade med Mathias och min lärare tillät mig snäll som han är.. kanske finns andra anledningar också eller vad säger du camilla??

Nu väntar jag åter igen på Mathias, sa ju att de skulle bli sista natten igår men det blir inatt istället för imorgon ska jag vara på en mässa i älvsjö klockan 12 och han ska åka till Norrland klockan 13 så då åket vi tillsammans så hoppar jag av i älvsjö och han åker hem, så jag får väll njuta av dom sista timmarna med honom eftersom sen kan jag inte vara med honom på 1 vecka men det e somsagt bara 1 vecka som tur är haha =)
aja ska dra nu puss<33

(Ni som skriver skit från anonymt, ge upp bara)

Kommentra
Jag har talat: camilla

Jaa de har sina andledingar de där. Hoppas de går bra gumman, men jag fick ju IG på matte provet 1 poäng ifrån!!

Puss på dig

2009-02-19 @ 20:45:14
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Sandra

sv: hehe, nej XD

vad jobbigt för dig om han ska vara borta i en vecka :o men det är bra att sakna, då lär man sig att uppskatta varandra mer :)

2009-02-19 @ 22:06:51
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0