Beställning på gång ;)

Har beställt dom här söta byxorna och även en tröja men det fanns dock ingen bild på den på nätet men får väll ta kort på den sen när den kommit.
Men hoppas det kommer snart!! längtar ju haha!


Sen ska jag förmodligen också beställa denhär bikinin, ville ha den redan förra året men en kompis visade den för mig när jag precis beställt en annan så bestämde mig för att vänta, men iår blir det förmodligen den! =)
Fin va??



puss<33

Kommentra
Jag har talat: Camilla

Jätte fin bikini. synd att jag inte kan ha...

2009-02-10 @ 19:21:52
URL: http://camillabuhl.blogg.se/
Jag har talat: Anonym

vart kommer den bikinin ifrån? den var Jätte fin!:)

2009-02-11 @ 13:13:40

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0