åter igen en onödig dag..

Vaknade idag breve underbaraste Mathias, sista timmarna vi hade tillsammans dådå.. Vi mös lite och sen gick jag upp och gjorde mig iordning, när jag sminkade mig ställde han sig bakom och skulle nyfiket titta på, Jobbigt eller vadå?? haha menmen jag får väll stå ut =)
Sedan gick vi mot bussen och åkte iväg, vid älvsjö skulle jag kliva av och han åka vidare så där sa vi hejdå.

Jag gick till älvsjö mässan där det var typ ungföretags-mässa. Riiiktigt tråkigt och onödigt och egentligen skulle man gått på någon föreläsning i 30 min också men jag och nästan hela klassen sket i det, inte ens våran lärare tänkte va där och titta så varför ska då vi titta på något vi ändå ska titta på i 2:an??
Så jag åkte till skolan istället, varför kanske ni nu tänker?? Nämligen så att jag glömde mina p-piller i skåpet igår smart som jag är så jag var tvungen att åka och hämta dom.
Efter det åkte jag direkt hem och somnade på soffan, så idag har det ju inte hänt så spec mycket, och jag som tänkte storstäda och massa sånt menmen får väll se hur långt jag hinner på den tiden av kvällen som e kvar.

Sen måste jag fråga e de någon som vet om Alvedon hjälper mot halsont, fick nämligen ont i halsen igår och nu bränner de och gör ont varje gång jag sväljer och det är bara sååå störande... Alltså hellre huvudvärk än ont i halsen för huvudvärk vet man att man oftast kan ta en tablett så e de borta men halsont måste man vänta ut =(
aja ska inte uppehålla er mer nu.
pusspuss<33

Den som skrev den bra kommentaren fast från anonym tack så jätte mycket, precis det jag vill att alla ska säga! Att jag själv får märka om det är något så tack vem du nu e =)

Kommentra
Jag har talat: Julia

Alvedon hjälper mot halsont :) iaf för mig ;p pusspuss <3

2009-02-21 @ 19:34:13
URL: http://juliavonsydow.devote.se

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0