Alla Hjärtans Dag =)

Om lite mer än en timme så kommer älskade Mathias hit. Han har jobbat hela dan och när han kommer ska vi förmodligen äta middag =) Det blir fläskkotletter med klyftpotatis, mums!
Sedan har jag förbrerett det mysigt i mitt rum med massa ljus och dämpad belysning, så ska vi titta lite film och så och bara ha det mysigt!

Var ute med mamma och pappa och handlade idag så jag handlade Godis, läsk och sen självklart jordbubbar! =)
Sedan var vi på ikea där jag fick ljusstakar, flytljus och ett rosa skrivbord!! =) Fick även en ball rosa skål som inte går att beskrvia och jag glömde ta bild på den så får väll göra det någon annan dag för idag hinner jag inte för jag måste förbereda det sista och sedan byta kläder =)




Nästan såhär kommer rummet se ut! =)


Kommentra
Jag har talat: Camilla

härmapa! :)

2009-02-14 @ 19:33:22
URL: http://camillabuhl.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0