Ajajaj

Idag gick jag upp vid 11-tiden och satte mig lite vid datan.. Det här är första dan på läänge som jag inte haft något planerat över huvudtaget och först tänkte jag guud vad skönt men jag har ändrat min åsikt, fyfan vad tråkigt att inte göra någonting!!
Jag är verkligen en person som behöver göra saker och som behöver komma ut och framförallt som behöver umgås med vännerna dagligen, ett liv utan alla undebara vänner skulle fan aldrig fungera!!
Jag drack heller aldrig kaffe imorse och det gjorde så att jag några timmar senare fick en gryyymt huvudvärk som fortfarande sitter i, och nu har jag druckigt 2 koppar kaffe men den sitter fortfarande i, tänkte först ta en tablett men klockan börjar närma sig halv 11 så ska väll ändå snart krypa i säng eftersom jag ska upp vif halv 8 imorgon och åka iväg och gymma.. Så jag tänkte ta mig ett varmt bad och sedan gå och lägga mig och hoppas på att huvudvärken släppt tills imorgon annars får jag väll knarka alvedon dådå ;)
Ska även göra flera saker imorgon men det skriver ja om då istället för nu e badvattnet klart =)
puss<33


Kommentra
Jag har talat: Sandra

sv: hahahah ja skojar du? det var http://desireenilsson.blogg.se som skrev det :)

jag frågade vad du heter i mellannamn och när du fyller år tror jag (:

2009-02-24 @ 23:33:54
URL: http://sandrakristiansson.blogg.se/
Jag har talat: tilda

hejsanhejsan

2009-02-25 @ 11:28:58
URL: http://tildaskamera.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? :):

Jag är?:
Jag vill kommentera mer! =)

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0